دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۴۴۶
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آن‌ها به دنبال تخریب انتخابات ۲۸ خرداد ماه در فضای مجازی و حقیقی هستند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر افزود: در این زمینه نیاز است پلیس فتا در عرصه مجازی در این زمینه تلاش مضاعف برای مقابله با عاملان تخریب انتخابات داشته باشد.

وی بیان کرد: در فضای حقیقی نیز باید طبق قانون، نظارت و مدیریت خوبی صورت گیرد که انتخابات فرارو به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص منطقه و نگاه دشمنان برای تحقق انتخاباتی کم رونق، حضور همگانی در پای صندوق رای به عنوان یک اصل باید مورد توجه جدی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی راهبردی و امنیتی است که مایه آرامش اجتماعی، اقتدار و امنیت و مهیا نمایی و زمینه سازی همه جانبه پیشرفت و تمدن آفرینی است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از متن و برای خدمت به مردم است و همواره در یک منظومه فرهنگ اسلامی متصل به ولایت فقیه قرار دارد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: استان بوشهر به خاطر شرایط جغرافیایی، تاریخ پرشکوه و استقرار صنایع مهم و مؤثر برای نظام یک استان فوق العاده مهم است به همین دلیل حفظ امنیت و ارتقای سطح امنیت در استان بوشهر نقشی مهم ایفا می‌کند.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: با توجه به ۹۳۶ کیلومتر مرز دریایی استان بوشهر و همسایگی با پنج کشور عربی از طریق خلیج فارس و از طرف دیگر راه ترانزیت جنوب به مرکز و شمال و بالعکس حوزه امنیت و عرصه‌های مدیریت اجتماعی آن باید بیشتر باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: پشتیبانی از نیروی انتظامی، تحقیقات و پژوهش بر اساس آمایش امنیت در جغرافیای استان، مدیریت ستادی و حضور به موقع در جغرافیای جامع میدانی، نظارت، بازتولید برنامه‌ها و پروژه‌های دانشی، سلامت کار و مجاهدت کار در عرصه نیروی انتظامی در فضای ملی و استان بوشهر به طور ویژه نقش بسزا دارد و باید در این عرصه‌ها فوق العاده کار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر